Craft Beer

Cerveses Ponent

Cerveses Ponent busca un canvi de marca i d’etiquetatge per a les seves cerveses artesanes que reflecteixi la naturalitat, la qualitat i l’autenticitat que les caracteritza.
Client
Cerveses Ponent
Sector
Privat
Any
2019
Col·laboradors

Fotografia corporativa: Iolanda Sebé
Agraïments: Grans Records

Packaging alimentari.

El nou packaging de les cerveses realça el seu caràcter artesanal a través d’un disseny únic per a cada una. L’etiquetatge grisós de la Beerday, rossa i suau, està inspirat en la premsa americana dels anys 50-60, que transmet el concepte de degustació habitual. El to rogenc de l’Abadia representa el seu sabor caramel·litzat, mentre que l’ataronjat de la Ponent defineix a la perfecció la seva frescor. El color verdós de la Hoppy s’identifica amb la tècnica amb què està elaborada i, per últim, l’etiqueta negra de la Dolmen s’alinea amb la tonalitat de la cervesa i reprodueix la seva complexitat.

També hem treballat la nova marca en forma de segell a partir de la imatge d’un llúpol, que homenatja a aquest ingredient clau de la producció.

Veure tots els projectes
Top