Identitat corporativa i packaging inspirada en la seva geografia i el bon oli
Disseny sobri i auster, inspirat en el treball de les persones que integren la cooperativa. Paral·lelament, neix un projecte concret, l’oli Premium Spelunca, amb una edició anual de només 2.000 unitats. Aquest oli és fruit de la millor selecció de la collita. Per a aquesta línia, es desenvolupa una serigrafia or sobre el mateix envàs i a la part del darrere s’enumera a mà cada exemplar. Un estoig esvelt, com una barra d’or, protegeix l’or líquid que porta dins.
Latipo.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per al funcionament de la web, analitzar els seus serveis sobre la base dels hàbits de navegació dels usuaris i amb finalitats publicitaris. Pots acceptar o rebutjar la utilització de cookies no necessàries prement en els botons mostrats a continuació. Trobaràs més informació en la Política de cookies.
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D'aquestes, les cookies que es classifiquen com a necessàries s'emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com feu servir aquest lloc web. Aquestes cookies s'emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l'opció de desactivar aquestes galetes. Però desactivar algunes d'aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Les cookies necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquestes cookies garanteixen les funcionalitats bàsiques i les característiques de seguretat del lloc web, de forma anònima.
Les cookies analítiques s'utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques de nombre de visitants, percentatge de rebots, font de trànsit, etc.